środa, 12 marca 2014

Uffffff... interview done

Właśnie jestem po rozmowie tyle stresu było, a rozmowa trwała tylko 8 minut. Interview zaczęło się równo o 15:45, rozmowa prowadziła bardzo miła blondynka chyba to była Sophie, pierwsze słowa padły o słonecznej pogodzie w UK, na co ja powiedziałam że u mnie też świeci słońce. Nie wierze angielski sam wychodził z moich ust nie musiałam zastanawiać się nad niczym!!! Metoda 'effortless english' o której pisałam zdecydowanie działa, więc zachęcam. Najpierw Sophie sprawdziła moje dane, pytała mnie czy mieszkanie w wiosce wchodzi w grę na co powiedziałam, że miasto jest zdecydowanie bardziej atrakcyjne bo można zwiedzać. Sama przyznała,że miasto faktycznie jest lepsze  przez rok była au pair w Londynie i koniecznie muszę odwiedzić London. Spytała się czy możemy przejść do interview i pytania: 1) Czy lubię zwierzęta? Oczywiście bez bicia się przyznaje, że nie jestem amatorką kotków, piesków itp ale jeśli będzie miła rodzinka to przeżyje psa czy kota :D 
2) Czym dla mnie jest program au pair i jakie mam oczekiwania co do programu?
3) Moje doświadczenie z dziećmi
4) 3 powody dla których nadaj się do programu
Chyba tylko z dwa razy poprosiłam żeby powtórzyła bo dźwięk w skypie dziwnie się rozchodzi i nie jestem przyzwyczajona. Później zadałam pytanie o introduction video, które warto nagrać, ponieważ rodzinka usłyszy mój super english i bliżej mnie pozna. Na koniec usłyszałam, że widać, że jestem happy&sociable person i na pewno znajdę fajną host family :)) Do całej rozmowy przygotowywałam się chyba z tydzień, przy konsultacji z Darią, której bardzo dziękuje chociaż jak widać procedury się zmieniły i rok temu inaczej wyglądał wywiad po pierwsze był dłuższy (trwał 15-20 min), a po drugie agencja wysyłała zestaw 30 pytań, które dostałam od Darii jednak nie były potrzebne. Teraz oczekuje na MATCH #1 !

2 komentarze:

  1. Ja też już po , widze , że mają stały repertuar pytań hehe :) Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz już wszystko z górki! Trzymamy kciuki <3

    OdpowiedzUsuń