czwartek, 13 marca 2014

MATCH #1

Wszystko tak szybko się dzieje, że nie mogę uwierzyć mam pierwszą propozycjeeee od agencji.
Host family:
-samotna mama z 4-letnią córeczką, dyrektorka szpitala
- mieszkają na przedmieściu Londynu (tak to jest to!) w Worcester Park
-25-30 h tygodniowo + dwa razy babysitting
-kieszonkowe 70-80 funtów + doładowanie do telefonu i opłaci mi siłownie jeśli będę chciała chodzić
-oferta- 6-12 miesięcy
-nie mają zwierząt
-lubią podróżować i mają nadzieję że dołączę do nich
-będę mogła chodzić do szkoły językowej
-własny pokój z dostępem do internetu
Miłe jest to że w liście hostka napisała, że mieszkała w US i na Bliskim Wschodzie i wie jak zarówno ekscytujące jak i trochę straszne jest mieszkanie za granicą i wszystko zrobią żebym poczuła się częścią ich małej rodziny. Lovely! Co myślicie o tym matchu i niekompletnej rodzince??? Napisałam do agencji, że jestem zainteresowana i maila do host family. Ja oczywiście jestem podniecona, ale czekam na odpowiedź od nich i może rozmowę na skype.Trzymajcie kciuki jutro matura próbna z biologii!

1 komentarz:

  1. Brzmi super! :) Rozmowa na skype,pewnie wiele wyjaśni :) Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń