czwartek, 27 marca 2014

Nothing change - pesymistycznie

Ach ta moja naiwność patrze na mój 1 match, kiedy byłam tak podekscytowana jakbym miała już wyjeżdżać, a teraz czas na mój 'uświadomiony optymizm'. 13 marca pisze e-mail do rodziny goszczącej, 18 marca pisze do kolejnej, we wtorek pisze do kolejnej i NO REPLY, naprawdę nie wymagam tego, żeby odpisywali mi z dnia na dzień ale mogliby łaskawie napisać, że się zastanawiają albo znaleźli inną au pair. Oczywiście tyłka nie chce im się ruszyć i wystukać dwa zdania na klawiaturze. Za tydzień mam zamiar napisać maila do agencji, żeby coś z tym zrobili, nie po to płacę im 490 zł żeby wyczekiwać jak na zbawienie odpowiedzi od jakiejkolwiek host family. A z agencji pewnie odpowiedzą że to nie ich wina, i jeszcze duuużo czasu, za 2,5 miesiąca chce być w UK, bilety drożeją i chciałabym pod koniec kwietnia (czyli za jakiś miesiąc) wiedzieć, że wyjeżdżam. Wczoraj z tej złości założyłam konto na Au Pair World, o dziwo moi rodzice jakoś to przełknęli, że jechałabym bez agencji. Chce jeszcze napisać maila do biura partnerskiego z którym miałam interview, może mi jakoś pomogą. Robię wszystko żeby mieć więcej propozycji i nawet nagrałam introduction video, ale nawet to nie pomogło i wychodzi na to, że na tydzień dostaje 1 match, na który i tak nie dostaje odpowiedzi. Jak nic się nie poprawi to rezygnuje z HAP i nie zamierzam płacić 200 zł kosztów manipulacyjnych, ponieważ póki co żadna rodzina nie nawiązała ze mną kontaktu say goodbye z takimi usługami.... A jeszcze ostatni match to rodzina, która mieszka w Cambridge, rodzice są lekarzami i pracują w szpitalu, mają 4-letnią dziewczynkę, psa i oferują 100 funtów.

2 komentarze:

  1. Spoko , ja też mam mało match'y odkąd podpisałam umowę miałam ich tylko 5. Mam nadzieję, że to się rozkręci bo jak nie to też wracam do Au Pair World, tam przynajmniej same rodzinki do mnie piszą.. No nic, jakoś damy radę ! Trzymam kciuki, powodzenia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem na Au Pair World, celuję głownie w UK i Irlandię i powiem Ci że polecam tę opcję. Ostatnio dostałam 4 aplikacje jednego dnia, możesz pisać do kogo chcesz... Ogółem to nie ma co marnować czasu na agencje.
    Polecam mojego bloga jak coś au-pair-uk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń