wtorek, 31 grudnia 2013

This is your life!

Wczoraj cały wieczór czytałam blogi au pair. Kiedyś czytałam masę pozytywnych blogów 'jak to cudownie być au pairką', a teraz widzę tylko pełno narzekania jak to hości traktują au pair jako tanią siłę roboczą, albo za twoimi plecami znajdują sobie inną au pair i mówią ci że wracasz do Polski bye, bye, po prostu straszne to jest... modle się żeby mnie tylko takie coś nie spotkało. Wiadomo, że rodziny, które szukają au pairki są bogate ponieważ płacą agencjom za znalezienie opiekunki jak i samym au pair co tydzień płacą więc może myślą, że wszystko im się należy, a au pair mogą traktować jak służki.  Teraz mam jeszcze więcej obaw, ale nie cofnę się przed tą decyzją poza tym nie mam dla siebie innej opcji po maturze. Krótko mówiąc lepiej spróbować niż potem żałować! Trzeba w końcu się odważyć zostawić swój dom, wyjechać i ŻYĆ ! Filmik, który widziałam na paru blogach au pairek:


 P S Happy New Year! Życzę wszystkim żeby ten rok był pełen spełnionych planów i odwagi w realizacji swoich marzeń, nawet jeślii inni was nie wspierają

1 komentarz:

  1. Andzia,musisz mieć obawy ponieważ to wielka zmiana w Twoim życiu! Nigdy się nie poddawaj i walcz o swoje marzenia. My Cię wspieramy! Love, N.

    OdpowiedzUsuń