czwartek, 10 kwietnia 2014

Congratulations! You are going to be an au pair in Britain!

I can't believe tak szybko wszystko się zadziało, dwa tygodnie temu byłam bliska rezygnacji, a teraz dostałam oficjalne potwierdzenie wyjazdu do host family!!!!!!!! aaaa tak chce mi się krzyczeć z radości:) Więc miałam drugą rozmowę na skype z rodziną z Cambridge o której wcześniej pisałam i przedstawili mi swoją córkę, to już był dla mnie znak, że mogę zostać potencjalnie ich au pair. Najpierw S była nieśmiała i zasłaniała twarz, a potem zaczęła trochę gadać i na koniec przyniosła wielkiego fioletowego kucyka pony,który był dwa razy większy od niej. Dowiedziałam się, że lubi jeść pastę, bawić się wróżkami i ma koleżanki w przedszkolu haha Później hosci poprosili żebym powiedziała coś o sobie, pytali się czy mam certyfikat pierwszej pomocy i tyle ;) Dostałam maila do ich obecnej au pair Giuli, która pochodzi z Włoch i jest z nimi od stycznia, plan dnia wygląda u niej tak:-7-8 robi śniadanie, ubiera małą S i zaprowadza ją do przedszkola 25 min rowerem lub 50 min pieszo (codziennie pokonuje 15 km)-później wraca do domu,wyprowadza psa i może robić co chce ;)-14;30 jedzie po małą i zajmuję się nią do przyjścia rodziców 18;00-18;30Później dostałam wiadomość od hostów jakoś w niedziele 'We were wondering whether you would like to be our au pair ?'  to już było dla mnie szczęście!Generalnie będę musiała wyjechać wcześniej gdzieś na początku czerwca, czyli wcześniej niż mam napisane w aplikacji, no cóż po maturce impreza i WYJEŻDŻAM! Kryzysowe momenty w czasie szukanie rodziny to normalne więc się nie można poddawać tylko czekać na swój perfect match! Dzięki Bogu i najlepszym przyjaciółkom, które mnie wspierały osiągnęłam to o czym marzyłam od drugiej klasy liceum. Teraz czekam na oficjalne zaproszenie od rodziny goszczącej i szukam połączenia do UK!!!

5 komentarzy:

  1. ŁAAAAAAAAA !!!! Gratuluje !!!! Teraz już wszystko pójdzie szybko!
    Buziaki ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :* trzymam za Ciebie kciuki, na pewno znajdziesz perfect host family :))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i gratuluję! :) Ważne że zrobiłaś już ten krok, i jesteś na drodze ku swoim marzeniom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, gratuluję, ale super :)
    Uwielbiam, kiedy ludziom spełniają się marzenia :)

    OdpowiedzUsuń